נמוך מהשווי בהסדר החוב: חנן מור יוצאת להנפקה פרטית לפי שווי 60 מיליון שקל

בבקשה להנפקה שהגישה לביהמ"ש המחוזי קבוצת חנן מור (צילו בלו), מפורט כי ההקצאה תעמוד על 19.99% ממניות החברה, לאחר ההקצאה לנושים שבהסדר החוב שאושר במאי האחרון, ועומד על 100 מלש"ח. זאת כדי להימנע מהגדרה של הנפקה פרטית חריגה

שיתוף הכתבה
 דודו זבידה (תומר לוי) דודו זבידה (תומר לוי)

חברת צילו בלו (לשעבר חנן מור), בניהולו של דודו זבידה, ומנהל ההסדרים שלה עו"ד אהוד גינדיס הגישו אתמול (א') לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה להנפקה פרטית לפי שווי 60 מיליון שקל, נמוך מהשווי בהסדר החוב שאושר במאי השנה: 100 מיליון שקל. ההסדר אומנם אושר, אך לא הושלם, וכולל הקצאת מניות לנושים. מהבקשה לבית המשפט עולה שהתנאים המתלים להקצאה לנושים הושלמו והיא צפויה לצאת לפועל בימים הקרובים.

בבקשה מוזכר כי מסלול הנפקה פרטית הוא הדרך היחידה לחברה לגייס הון בעת הנוכחית בשל הזמן שנדרש לרשות ניירות ערך לאשר הנפקה ציבורית הכרוכה בין השאר בהכנת תשקיף. כדי להימנע מהגדרה של הנפקה פרטית חריגה הוצע להגביל את ההנפקה עד 20% מהון החברה. עוד מצוין בבקשה כי היא נועדה לקיום מקורות תזרימיים שהחברה מחויבת בהם ונועדה לגשר על פער העיתוי עד שיתקבלו העודפים מנכסיה השונים.

על פי הבקשה, לאחר דיונים שנערכו בשבועות האחרונים הסכימו הפניקס ובנק לאומי להשתתף בהנפקה פרטית על סך 12 מיליון שקל (10 מיליון שקל הפניקס, 2 מיליון שקל לאומי). ההנפקה תבוצע לאחר ההקצאה שבהסדר, שלפיו קונסורציום שדה דב הכולל גם את לאומי והפניקס יחזיק כ-40% ממניות החברה.

ההנפקה הפרטית מבוצעת כאמור לפי שווי חברה של 60 מיליון שקל לפני הכסף. ההקצאה תעמוד על 19.99% ממניות החברה לאחר ההקצאה לנושים שבהסדר. לדוגמה, אם לאחר ההקצאה לנושים על פי הסדר החוב, יהיה מספרן של כלל המניות המוקצות של החברה 10,000 מניות, ההקצאה למשקיע הפרטי תעמוד על עד 1,999 מניות.

בנוסף להזרמת ההון תעמיד הפניקס לצילו בלו הלוואה של 10 מיליון שקל ל-6 חודשים בריבית פריים + 3% כהלוואת גישור עד קבלת התקבול השני מעסקת באר יעקב

דירקטוריון החברה אישר בשבוע שעבר את ההנפקה הפרטית ואת עסקת האשראי. עוד צוין בבקשה כי זבידה וגינדיס סבורים כי גיוס ההון בהנפקה פרטית וקבלת האשראי הם מחויבי המציאות לצורך קיום מקורות נאותים עבור ההסדר והחברה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חנן מורקבוצת חנן מורקבוצת צילו-בלוהנפקההנפקות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...