רגע לפני פקיעת התוקף: פרויקט תמ"א בתל אביב הגיע להריסה

גל הפרויקטים ששוטף את רחובותיה של שכונת הצפון הישן מביא עמו שינויים משמעותיים בנוף העירוני ובמרקם החיים של תושביה. פרויקט התמ"א 38 של בנייני משולמי ברחוב צירלסון, שיצא לדרך השבוע, מדגים היטב את המגמה

שיתוף הכתבה
הריסת הבניין הישן, צירלסון 16 ת"א. צילום: ארקדי בורנשטייןהריסת הבניין הישן, צירלסון 16 ת"א. צילום: ארקדי בורנשטיין

שכונת הצפון הישן, אחד מאזוריה הוותיקים והמבוקשים ביותר למגורים, עוברת מהפך של ממש. גל הפרויקטים ששוטף את רחובותיה, הנהנים מדחיפה מוצהרת מצד העירייה ומוסדות התכנון, מביא עמו שינויים משמעותיים בנוף העירוני ובמרקם החיים של תושביה. די בנחשול הפרויקטים שקודם בעיר בשנים האחרונות, ובפרט בצפון הישן, כדי להביא לאזור גל בנייה חסר תקדים.

אחד המיזמים המגלמים במובהק מגמה זו הוא פרויקט התמ"א 38 ברחוב צירלסון 16 בעיר, במרחק נגיעה מפארק הירקון וממוקדי הבילוי והפנאי של רחוב יהודה המכבי. הבניין הישן בן שלוש הקומות נהרס, ובמקומו יוקם בניין בוטיק יוקרתי בן 7 קומות ובו 28 דירות.

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון ויכלול דירות 5-3 חדרים לצד מיני-פנטהאוז ודירת פנטהאוז יוקרתית ורחבת ידיים, עם נוף מרהיב החולש על שטחים נרחבים בעיר. בכך מהווה הפרויקט בצירסלון אבן שואבת למגוון רוכשים, בהם משפחות, משקיעים וזוגות צעירים.

הדמיית הפרויקט בצירלסון 16, ת"א. קרדיט: א-סטודיו.הדמיית הפרויקט בצירלסון 16, ת"א. קרדיט: א-סטודיו.

יושרה בלתי-מתפשרת

מי שיוזמת ותבצע את הפרויקט היא חברת בנייני משולמי , חברה יזמית וקבלנית המומחית בעסקאות קומבינציה ובהתחדשות עירונית במתכונת של הריסה ובנייה, ופעילותה מתמקדת בלב אזורי הביקוש. החברה מגיעה במקורה מעולמות התכנון והביצוע, מה שמספק לה יתרון משמעותי בשוק ההתחדשות העירונית, כמו גם העובדה שלרשותה עומד צוות מקצועי מוביל של מהנדסים ואדריכלים המספקים פתרונות מקיפים לאורך כל חיי הפרויקט.

בבנייני משולמי אומרים כי כל הדירות בפרויקט, לרבות השטחים המשותפים, יציגו סטנדרט בנייה עשיר, קפדני ויוקרתי, כיאה לאזור הסופר-מבוקש של הפרויקט, תוך מתן דגש על מפרט גמר ברמה הגבוהה ביותר בשוק.

"הפרויקט הזה היה תקוע 11 שנה עם הרבה יזמים ויזמי משנה שניסו לגזור קופון על חשבון הדיירים", אומר עו"ד עופר אלמוג, בעלים של דירה בפרויקט בצירלסון. "החברה היזמית האחרונה לפני משולמי היתה מסובכת עד מעל לראש אבל התעקשה להמשיך ולאחוז בקרנות המזבח, תוך שהיא מורידה איתה השאולה את הדיירים ואת הפרויקט כולו.

"לפני כשנה משולמי קנו את הפרויקט מידיה של אותה יזמית. הם ניטרלו כל חסם בדרך להתקדמות והנה היום, כעבור שנה, אנחנו רגע לפני הריסת הבניין. מה שעשה את ההבדל זו הרצינות של משולמי ושל הבעלים רון, שהובילו את הפרויקט ביושרה ובמיקוד לא מתפשרים. כיום אנחנו יכולים לומר בביטחון שזכינו לא רק ביזם הטוב והמתאים ביותר לפרויקט הזה, אלא גם בנכסים איכותיים ויוקרתיים בלבה של תל אביב. התחושה שהיה לנו כאן הרבה מזל".

מיזמי תמ"א בולטים נוספים של משולמי בתל אביב כוללים את הפרויקט ברחוב דובנוב 21 – שש קומות ובהן 25 יחידות דיור; בשילה 3 – 7 קומות ובהן 22 יחידות דיור, ביוחנן הגדי 5 – בניין בן תשע קומות ו-19 יחידות דיור; וברחוב הזוהר 29 בשכונת בבלי, שם תקים החברה בניין בן שמונה קומות ו-29 יחידות דיור.

צוות חברת 'בנייני משולמי' ביום ההריסה ברחוב צירלסון, ת"א.צוות חברת 'בנייני משולמי' ביום ההריסה ברחוב צירלסון, ת"א.

לפרטים נוספים >>


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בנייני משולמיתל אביבתמ"א 38הריסה ובנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...