נדל"ן בקצרה: דירות מסובסדות בשדרות, קטה גרופ הורסת ופרויקט בזל יוצא לדרך

עמותת איילים החלה לשווק דירות משופצות להשכרה במחיר מסובסד לסטודנטים בשדרות, קטה גרופ הרסה השבוע שלושה בנייני מגורים בפ"ת, מינוי חדש באלדר משכנתאות; תדהר, אקרו נדל"ן וקיו נדל"ן מוציאות לדרך את "מתחם בזל" בצפון הישן בת"א

שיתוף הכתבה
דירה לשיווק של עמותת איילים בשדרות (יהל בטיטו)דירה לשיווק של עמותת איילים בשדרות (יהל בטיטו)

עמותת איילים החלה לשווק דירות משופצות להשכרה במחיר מסובסד לסטודנטים בכפר של העמותה בעיר שדרות. במסגרת המהלך, העמותה החלה לשווק 19 דירות 3 חדרים משופצות, מרווחות ומאובזרות המתאימות ל-2 שותפים, במחיר מיוחד של 1,150 שקל לחודש לאדם לסטודנטים שלומדים באזור שדרות בלבד.

בהמשך העמותה תוציא לשיווק עוד 17 דירות בכפר איילים בשדרותהדירות בכפר איילים בשדרות כוללות: 2 חדרי שינה, סלון, מטבח, מקלחת וכו׳. הדירות ממוזגות, מרוהטות חלקית ומאובזרות במקרר וכיריים חשמליות.

ב-7/10 ובמהלך מלחמת 'חרבות ברזל' כפר הסטודנטים של עמותת איילים בשדרות ספג פגיעה קשה. בחודשים האחרונים הכפר עבר תהליך מסיבי של שדרוג כל התשתיות שניזוקו, שיפוץ וחידוש כל יחידות הדיור שבו בהשקעה כספית של 7 מיליון שקל. עם החזרה של שדרות לשגרת חיים, עמותת איילים, בשיתוף קק"ל ועיריית שדרות, החליטה לחדש ולשדרג את כל תשתיות הכפר שניזוקו בצורה אנושה ולחדש את עשרות דירות שספגו פגיעה ישירה במהלך המלחמה על מנת לייצר לסטודנטים מתחם אטרקטיבי ותוסס המספק את צרכיהם.

קטה גרופ הורסת בפ"ת 

קטה גרופ הרסה השבוע שלושה בנייני מגורים בני 3 קומות ברחוב גד מכנס בפתח תקווה, לצורך הקמת בניין חדש בן 10 קומות, במסגרת תמ"א הריסה ובניה. הבניין החדש יכלול 36 דירות חדשות במקומן של 12 הדירות שנהרסו. אכלוס הפרויקט צפוי להיות במהלך שנת 2026.

הריסת הבניינים בפתח תקווה (גל פליבה) הריסת הבניינים בפתח תקווה (גל פליבה)

דירות 3.5 חדרים בשטח של כ- 87 מ"ר + 16 מ"ר מרפסת וחניה מוצעות למכירה במחיר של החל מ- 2.4 מיליון שקל, הפרויקט ממוקם בסמיכות ליציאה לכביש 471 , ובקרבה למוסדות חינוך, גינות ילדים ומרכזי קניות.

רון מנשרוב מרום, ראש תחום התחדשות עירונית של קטה גרופ: "זהו הפרויקט השמיני שהתחלנו לבנות  רק בחצי השנה האחרונה. תנופת הבניה וההתפתחות שעוברת פתח תקווה מאפשרת לנו להגדיל את קצב הפרויקטים שלנו, וכמי שפועל כבר שני עשורים בעיר, הקמנו עד היום למעלה מ-1,000 יחידות דיור. עד סוף השנה הקרובה אנחנו צפויים להרוס בסך הכל 10 פרויקטים שונים, לפנות 300 משפחות ולבנות 900 דירות חדשות בפתח תקווה." 

מינוי חדש באלדר משכנתאות 

נדב פסנדי, מונה למנכ"ל אלדר משכנתאות מבית קבוצת הנדל"ן הרב תחומית אלדר. פסנדי בעל ניסיון ניהולי רב בתחומי המימון והפיננסים. בתפקידו הקודם שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי ב-FINTEKA מבית בנק לאומי, העוסקת במתן שירותים פיננסיים-בנקאיים ובממשקים טכנולוגיים מתקדמים,

נדב פסנדי (אלדר משכנתאות) נדב פסנדי (אלדר משכנתאות)

פסנדי מילא שורת תפקידים ניהוליים בעולמות הפינטק והחדשנות. הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון ושוק ההון, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות באסטרטגיה ויזמות מטעם המסלול האקדמי המכללה למנהל. 

במסגרת תפקידו יוביל נדב את אסטרטגיית הצמיחה של אלדר משכנתאות וכניסתה של אלדר לתחומי פעילות נוספים, בדגש על הגדלת נתח השוק והמשך מיצובה של אלדר משכנתאות כשחקן המוביל בשוק.  

פרויקט מתחם בזל יוצא לדרך

קבוצת תדהר , אקרו נדל"ן וקיו נדל"ן מוציאות לדרך את "מתחם בזל", פרויקט ההתחדשות העירונית המשמעותי ביותר בצפון הישן של תל אביב. זהו פרויקט נוסף מבית היוצר של השותפות שיזמו פרויקט ברחוב משה שרת  בצפון הישן ת"א ופרויקט בשכונת אפקה בצפון ת"א. היקף המכירות הצפוי בפרויקט עומד על כחצי מיליארד שקל.

אורי לוין מנכ"ל תדהר וגיל וינלס, בעלים קיו נדל"ן (יח"צ)אורי לוין מנכ"ל תדהר וגיל וינלס, בעלים קיו נדל"ן (יח"צ)

 השבוע החלה הריסתם של 5 בניינים ישנים הכוללים 102 יחידות דיור, שבמקומם יקומו 3 בנייני בוטיק, בני 7 קומות הכוללים 183 יחידות דיור. אכלוס הפרויקט צפוי במהלך שנת 2028.

דירות 2-3 חדרים בפרויקט, ששטחן עומד על 45-90 מ"ר, יימכרו במחיר של החל מ-3.85 מיליון שקל; דירות 4-5 חדרים בשטח שנע בין 100 ל-146 מ"ר יימכרו במחיר של החל מ-7.3 מיליון שקל;  פנטהאוזים בשטח של 130-180 מ"ר יימכרו במחיר התחלתי של 17.5 מיליון שקל. ״מתחם בזל' ממוקם בלב ת"א, בין הרחובות השקטים הר נבו ויהושוע בן נון. בין הבניינים, הנפרסים על שטח של 5.5 דונם, משתרעות שתי חצרות עשירות בצמחייה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חדשות הנדל"ןמשכנתהמינוייםקטה גרופהריסהשדרות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...