תמורת 140 מיליון שקל: טלקאר יבואנית קיה, מגדילה אחזקותיה בוויתניה ל-44%

טלקאר בבעלות משפחת אונגר רכשה את אחזקותיהם של האחים דן וגד פרופר בחברת ויתניה, תמורת מחיר של בכ-22 שקל למניה. העסקה צפויה להיות מושלמת תוך 3 ימי עסקים ממועד חתימת ההסכם היום

שיתוף הכתבה
גדי אונגר, מנכ"ל טלקאר (רונן טופלברג)גדי אונגר, מנכ"ל טלקאר (רונן טופלברג)

טלקאר, יבואנית קיה בבעלות משפחת אונגר, מרחיבה את אחזקותיה בחברת ויתניה , לאחר שרכשה היום (א') את אחזקותיהם של האחים דן וגד פרופר (מייסדי ובעלי אסם לשעבר) המהוות 13% מהחברה, תמורת 140 מיליון שקל.  כך טלקאר תעלה אחזקותיה בוויתניה לכמעט 44%. האחים פרופר מחזיקים בחברה דרך החברות דנפרו מיחזור, גדפרו מיחזור וטרה ביתא.  

על פי ההודעה לבורסה, בהתאם להסכם, המניות יימכרו במחיר של 22.88 שקל למניה ובתמורה כוללת כאמור של כ-140 מיליון שקל בגין כל המניות הנמכרות. העסקה צפויה להיות מושלמת תוך 3 ימי עסקים ממועד חתימת ההסכם שנחתם היום. 

משפחת אונגר הפכה במאי 2022 באמצעות טלקאר לבעלת עניין בוויתניה, כשרכשה 17% ממניותיה מידי חברת פליינג קרגו, בתמורה ל-264 מיליון שקל.  בשנתיים האחרונות הוא הרחיב את אחזקתו בוויתניה בכמה וכמה הזדמנויות ורכש מניות נוספות בהשקעה של 167 מיליון שקל נוספים והגיע להחזקה של כ-31%.

במסגרת ההסכם, טלקאר חתמה גם על כתב הצטרפות להסכם בעלי המניות המייסדים ונטלה על עצמה את כל ההתחייבויות החלות על המוכרות על פי הסכם בעלי המניות המייסדים, כך שלאחר השלמת העברת המניות הנמכרות, טלקאר תהווה צד להסכם בעלי המניות המייסדים במקומם של האחים פרופר.

ויתניה נסחרת לפיי שווי 889.68 מיליון שקל, בעלי אחזקות דומיננטיים אחרים הם הראל קופת גמל (12.54%) ואחים חממה (11.4%). מנכ"ל ויתניה הוא עופר זיו, ויו"ר הדירקטוריון הוא אהוד סמסונוב.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ויתניהטלקארמניות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...