מידר זכתה במכרז דיירים ותבנה 200 דירות בפינוי-בינוי בקריית ביאליק

מדובר בפרויקט התחדשות במתחם הרחובות הפלמ"ח ושבטי ישראל בעיר, במסגרתו יפונו 48 דירות ישנות וייבנו 3 בניינים שיכללו גם שטחי מסחר, בתכנון האדריכל מיקי אוטמזגין

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט הפלמ"ח בקרית ביאליק (אדריכל מיקי אוטמזגין)הדמיה של פרויקט הפלמ"ח בקרית ביאליק (אדריכל מיקי אוטמזגין)

חברת מידר זכתה לאחרונה במכרז דיירים לקידום פרויקט פינוי בינוי במתחם הרחובות הפלמ"ח 32-38 ושבטי ישראל 5 בקריית ביאליק, כך על פי הודעת החברה הבוקר (ג'). במסגרת הפרויקט יפונו 48 דירות ישנות בחמישה בניינים ובמקומם תבנה החברה כ-200 יחידות דיור חדשות בשלושה בניינים, הכוללים גם שטחי מסחר.

החברה ערכה אירוע החתמת דיירים בו בין היתר הוצגה לדיירים תוכנית הפרויקט בתכנון האדריכל מיקי אוטמזגין. את הדיירים בפרויקט מייצג עו"ד עדי סבג ממשרד סבג וולשטיין, מפקח הדיירים הוא צ.ב. מפקחי בניין, עוה"ד המייצג את היזם הוא אביאל כהן ממשרד ש. פרידמן אברמזון.

כנס החתמת הדיירים בקרית ביאליק (פיי רפפורט)כנס החתמת הדיירים בקרית ביאליק (פיי רפפורט)

חברת מידר היא חברת נדל"ן בניהולם של יחיאל פרוש, זאב גרינברג, דורון שניידר ושמריהו איידלמן, לייזום וקידום פרויקטים בעיקר בתחום ההתחדשות עירונית, בירושלים, בני ברק, קריית אתא, רחובות ועוד, אך היא גם מחזיקה בכמה פרויקטים למסחר.

זאב גרינברג, סמנכ"ל חברת 'מידר': "פרויקט הפלמ"ח מצטרף לשורה של פרויקטים שהחברה שלנו מקדמת באיזור חיפה והקריות.  אנחנו מודים לדיירים שבחרו בנו לבנות את הפרויקט וגאים להוביל יחד איתם את התהליך המשמעותי הזה. הדיירים  של המתחם ייהנו משדרוג משמעותי באיכות חייהם, כאשר את הבניינים הישנים יחליפו בניינים חדישים באופן שיעניק את סביבת המגורים הטובה ביותר לדיירים ולרוכשים העתידיים". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מידרקריית ביאליקפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...