יחליף את מיכל מאיר: האדריכל ישי ולנסי נבחר למהנדס העיר בת ים

ולנסי, שכיהן כסגן מהנדסת העיר הרצליה וכמנהל אגף הרישוי, נבחר בידי ועדת המכרזים, וייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים. ראש העיר צביקה ברוט: "בת ים בעיצומה של מהפכה חסרת תקדים בתחום ההתחדשות ואני מאמין כי יכולותיו וניסיונו של ישי ימשיכו את ההישגים"

שיתוף הכתבה
אדריכל ישי ולנסי (דוברות עיריית בת ים) אדריכל ישי ולנסי (דוברות עיריית בת ים)

אדריכל ישי ולנסי נבחר למהנדס העיר בת ים, ויחליף את מיכל מאיר שמסיימת את תפקידה לאחר 4 שנים. ולנסי שנבחר בידי ועדת המכרזים בראשות ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, הוא בעל ניסיון בשורה של תפקידים בשלטון המקומי ועסק בתכנון מבני מגורים ובמבני ציבור במגזר הפרטי. הוא צפוי להיכנס לתפקידו החדש בשבועות הקרובים.

בתפקידו האחרון כיהן ולנסי כסגן מהנדסת העיר הרצליה וכמנהל אגף הרישוי, כשבמסגרת תפקידו עסק רבות בקידום תכניות להתחדשות עירונית, הובלת פרויקטים רחבי היקף לתעסוקה, מלונאות ומסחר, בהקמת מבני ציבור ופיתוח במרחב הציבורי, ובהליכי הרישוי השונים. ולנסי יחליף בתפקידו את מהנדסת העיר היוצאת, מיכל מאיר שמסיימת את תפקידה לאחר 4 שנים. בוועדת הבחירה נכחו בין היתר ראש העיר צביקה ברוט, מ"מ ראש העיר אלי יריב, מנכ"לית העירייה יודפת אפק ארזי וכן מהנדסת העיר רחובות דלית הראל.

מיכל מאיר (נעם פיינר)מיכל מאיר (נעם פיינר)

  
בת ים נמצאת בעיצומה של מהפכה בתחום ההתחדשות העירונית, עם עשרות פרויקטי ענק של מסחר ומגורים לצד רובע העסקים ופיתוח המלונות בטיילת, המביאים לעשרות אלפי תושבים חדשים המצטרפים לעיר. בימים אלו מגבשת העיריה תוכנית כוללנית להתחדשות עירונית אשר תתווה את מהלכי ההתחדשות העירונית  והפיתוח העירוני לשנת היעד 2050.
 
ראש העיר ומחזיק תיק ההנדסה צביקה ברוט: "אני מברך על בחירתו של ישי ולנסי לתפקיד המשמעותי של מהנדס העיר בת ים. בת ים נמצאת בעיצומה של מהפכה חסרת תקדים בתחום ואני מאמין כי יכולותיו וניסיונו של ישי ימשיכו את ההישגים של מנהל ההנדסה גם בשנים הבאות ויצעידו את העיר להישגים". 

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בת יםמהנדס עירמיכל מאיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...