חוזר לענף: סגן הממונה על התקציבים באוצר לשעבר אריאל יוצר מונה לראש מנהלת הסכם הגג של יבנה

יוצר, ששימש גם כיו"ר הוותמ"ל בשנים 2017-2020, חוזר לתחום התכנון והבניה והפעם כראש מנהלת שאמונה על הקמת רובע עירוני בן 12.5 אלף דירות וכחצי מיליון מ"ר של שטחי תעסוקה. ראש עיריית יבנה: "זכות גדולה שאדם ואיש מקצוע בדמותו של בן העיר, אריאל יוצר, מצטרף לעיריית יבנה"

שיתוף הכתבה
אריאל יוצר וראש עיריית יבנה רועי גבאי (עיריית יבנה)אריאל יוצר וראש עיריית יבנה רועי גבאי (עיריית יבנה)

סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר לשעבר אריאל יוצר, יכהן כראש מינהלת הסכם הגג ביבנה, כך הודיעה עיריית יבנה הבוקר (ד'). יוצר, בן 44, החל את דרכו המקצועית באגף התקציבים של משרד האוצר, תקופה שהגיעה לשיאה בשנים 2017 עד 2020, בהן שימש כסגן הממונה על התקציבים שהיה אחראי בין היתר על תחום הדיור.

באותה תקופה שימש גם כיו"ר הוותמ"ל. כחודשיים לאחר פרישתו ביקש יוצר לקצר את תקופת הצינון שלו על מנת להתמנות למנכ"ל שותפות הגז ישראמקו, אך סורב על ידי נציבות המדינה, והמינוי בוטל. בשנים האחרונות שימש כמנכ"ל אנרג׳יקס ישראל אנרגיות מתחדשות, המקדמת בין היתר את פרויקט טורבינות הרוח ברמת הגולן.

כעת חוזר יוצר לתחום התכנון והבניה, עם מינויו לתפקיד החדש. מינהלת הסכם הגג בעיריית יבנה אמונה על קידום תוכנית "יבנה מזרח", הכוללת הקמת 12,500 יחידות דיור למגורים, לצד אזור תעסוקה, בהיקף של כחצי מיליון מ״ר בסמוך לתחנת הרכבת בעיר. עוד כוללת התוכנית פיתוח תשתיות תחבורה מתקדמות ומנהור של רכבת ישראל החוצה את העיר. על פי נתוני עיריית יבנה, עם יישום התוכנית מספר התושבים בעיר צפוי להכפיל את עצמו ויעמוד על כ-120,000 תושבים.

מעיריית יבנה נמסר כי "יוצר נבחר לעמוד בראש המנהלת ולהוביל את יישום התוכנית בזכות ניסיונו העשיר ורב השנים בקידום פרוייקטים לאומיים ויכולתו להוביל תהליכים משמעותיים. במסגרת תפקידו במשרד האוצר היה אחראי יוצר, בין השאר, על התקציב והמדיניות הכלכלית של רשות מקרקעי ישראל , מינהל התכנון , משרד הבינוי והשיכון , משרד הפנים, ומשרד להגנת הסביבה. כמנכ״ל אנרג׳יקס ישראל, אריאל יזם והוביל עשרות פרויקטים של ייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת בהיקף של מאות מלש״ח בשנה".

ראש העיר, רועי גבאי, אמר כי "זו זכות גדולה שאדם ואיש מקצוע בדמותו של בן העיר, אריאל יוצר, המביא עימו ניסיון מוכח, מצטרף לעיריית יבנה. אריאל יוביל את יישום הסכם הגג ואת התוכנית  הלאומית שאנו מקדמים באיזור יבנה מזרח הכוללת הקמת 12,500 יחידות דיור. מדובר בתוכנית, שתשנה את פניה של העיר בשנים הקרובות ותהפוך את יבנה לעיר מובילה ומרכזית עם איכות חיים ומגורים הטובים בישראל".

אריאל יוצר אמר כי ״הסכם הגג 'יבנה מזרח' הוא פרויקט לאומי, המהווה את אחת מעתודות הפיתוח המשמעותיות ביותר להגדלת היצע הדיור באזור הביקוש. יישום ההסכם ובו הקמת רובע המגורים הכולל 12,500 יחידות דיור, פיתוח התשתיות הנלוות והקמת אזורי תעסוקה ומסחר, יהוו מנוע צמיחה אורבני חסר תקדים לעיר יבנה בעשור הקרוב. אני מודה לראש העיר רועי גבאי על האמון והבחירה בי להוביל מהלך משמעותי מהפכני ורחב היקף זה״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אריאל יוצרהממונה על התקציביםיבנה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...