מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי מונה זמנית לראש מנהלת תקומה

שלי יחליף בתפקידו את משה אדרי, שמונה מאז הקמת המנהלת לפני עשרה חודשים ומסיים את תפקידו. שלי נכנס לתפקיד כממלא מקום זמני עד לתחילת כהונתו של אלוף (במיל׳) יפתח רון טל, שייכנס לתפקיד בעוד כמה שבועות

שיתוף הכתבה
יוסי שלי (Alan Santos/PR, ויקימדיה)יוסי שלי (Alan Santos/PR, ויקימדיה)

מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי מונה היום (ד') לממלא מקום זמני לראש מינהלת תקומה, במקום משה אדרי שסיים היום את תפקידו כראש מנהלת תקומה, תפקיד שמילא בהתנדבות במשך כעשרה חודשים. שלי נכנס לתפקיד כממלא מקום זמני עד לתחילת כהונתו של אלוף (במיל׳) יפתח רון טל, שיכנס לתפקידו בעוד כמה שבועות. 

משה אדרי, נמסר ממינהלת תקומה, התבקש  על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו להקים את המנהלת לצד המשך תפקידו כראש הוועדה לאנרגיה אטומית. בתום כעשרה חודשים ותוך עשיית שני התפקידים במקביל, מסיים היום אדרי את תפקידו במנהלת וימשיך בתפקידו כראש הוועדה לאנרגיה אטומית.

במהלך כהונתו של אדרי, שהחלה עם הקמת מנהלת תקומה ב-19 באוקטובר 2023, המנהלת העניקה ליווי על כלל ההיבטים השונים לקהילות החבל במגורים הזמניים בבתי המלון, גיבשה מתווה למעבר קהילות החבל למגורי ביניים, ליוותה את חזרת הקהילות לבתיהם, כאשר 70% מהתושבים, לפי נתוני תקומה, כבר שבו לבתיהם, וגיבשה תוכנית חומש אסטרטגית בהיקף של 19 מיליארד ש"ח במטרה לשקם ולפתח את חבל התקומה, תוכנית שאושרה בממשלה באפריל השנה. עם זאת נשמעו גם ביקורות של מפונים שהמינהלת לא מקשיבה לצרכיהם ועל לוחות הזמנים הקצרים שהציגה בתוכניתה.

ראש מנהלת תקומה משה אדרי על רקע שדרות (עמוס בן גרשום/לע״מ, שאטרסטוק)ראש מנהלת תקומה משה אדרי על רקע שדרות (עמוס בן גרשום/לע״מ, שאטרסטוק)

המנהלת מציעה פתרונות דיור עירוניים, הכוללים שכירת דירות לתושבים, וכן לפתרונות כפריים שכללו הקמת שכונות זמניות שלמות. בנוסף, המנהלת פועלת על מנת הבטיח שכל התלמידים המפונים, הן בחינוך הפורמלי והן בחינוך הבלתי פורמלי, יוכלו לחזור ללימודים כסדרם עם פתיחת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר.

משה אדרי: "אני מודה על האמון שניתן בי במהלך כהונתי כראש מנהלת תקומה. המנהלת תמשיך להוות גוף מקצועי שמביא לפיתוח ושגשוג חבל התקומה, תוך מחויבות מתמדת לסיוע ולתמיכה בתושבים ובקהילות החבל. החזון היה ונשאר - לחזור וליישב מחדש את הקהילות, לחדש ולהרחיב את היישובים, למנף ולהביא לשגשוג הקהילות והחבל כאזור חיוני, בר-קיימא, פורח ואטרקטיבי לתושבי החבל ומדינת ישראל. הייתה זאת עבורי זכות לאומית מהמעלה הראשונה ללוות את הקהילות בשעתם הקשה. המנהלת תמשיך לפעול ולדאוג לקהילות".

"שנת הלימודים בפתח וכולי תקווה שהיא תפתח מלאה בילדי החבל שחוזרים למסגרות החבל ולמסגרות בפתרונות הביניים, אנו מחויבים לכך ופעלנו לשם כך. אני מאחל הצלחה ליוסי שלי שימלא את תפקיד ראש המנהלת עד לכניסתו לתפקיד של אלוף (במיל') יפתח רון טל ואני בטוח כי גם תחת הובלתו לצד יתר אנשיה המקצועיים של המנהלת, זו תמשיך לקדם את האזור ולהבטיח את טובת תושביו. אמשיך ואעמוד לרשות המנהלת ככל שיידרש". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יוסי שליתקומהמנהלת תקומהעוטף עזה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...