מגדל בן 25 קומות במרכז הרצליה: אלמוגים נבחרה לפרויקט פינוי-בינוי להקמת 120 יח"ד ושטחי מסחר

הפרויקט ממוקם ברחוב וייצמן, בסמוך לשדרות אחוזה ובמסגרתו יפונו 37 יח"ד וייבנה מגדל בן 25 קומות שישלב מסחר בקומת הקרקע. להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-3 שנים

שיתוף הכתבה
נוי דותן, מנכ"לית התחדשות עירונית אלמוגים (לילך רז)נוי דותן, מנכ"לית התחדשות עירונית אלמוגים (לילך רז)

חברת אלמוגים זכתה במכרז דיירים של פרויקט פינוי-בינוי ברח' וייצמן במרכז הרצליה, כך על פי הודעת החברה לבורסה לניירות ערך היום (ה'). על פי הודעת החברה הפרויקט המשתרע על שטח של כ-2 דונם, כולל כיום 37 יח"ד בשני מבנים, וצפוי לכלול בסיומו מגדל בתכנון של עירוב שימושים בן כ-25 קומות, שישלב מסחר בקומת הקרקע וסה"כ - 120 יח"ד. להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-3 שנים ממועד הדיווח.

מדובר במתחם הממוקם בציר הראשי וייצמן, שצפוי להפוך על פי תוכנית המתאר למוקד עירוני, כחלק מאזור שיכלול נגישות גבוהה ועירוב שימושים, החל משטחי מסחר, שימושים ציבוריים ועוד. בנוסף, הפרויקט ממוקם בחלקו הצפוני של רח' ביאליק ובסמוך לשדרות אחוזה, שם מתוכנן קו מטרו.

זכייה זו מצטרפת ל-5 פרויקטים בהם זכתה החברה (וחברת הבת שלה " אלמוגיםהתחדשות עירונית ") מתחילת השנה בלב גוש דן בערים בת ים, רעננה, ות"א. כך למשל ביוני האחרון הודיעה החברה לבורסה על זכייתה של חברת אלמוגיםהתחדשות עירונית, חברה בת של אלמוגים , על בחירתה בידי נציגות הדיירים לבנות 160 יחידות דיור במתחם סוקולוב העצמאות במערב בת ים, בקרבה לים. הפרויקט כולל גם כ-500 מ"ר שטחי מסחר נוסף לשטחים ציבוריים בשטח כולל של כ-4 דונם.

נוי דותן, מנכ"לית התחדשות עירוניתאלמוגים : "הזכייה בפרויקט וייצמן תואמת את האסטרטגיה של אלמוגים להרחיב את הפורטפוליו של החברה בתחום ההתחדשות העירונית במיקומים מרכזיים בלב אזורי הביקוש בגוש דן. אנו מאמינים בפוטנציאל הרב הגלום בהרצליה, שהיא אחת מהערים עם המיקום האסטרטגי ביותר במרכז גוש דן.

"רחוב וייצמן הוותיק הוא אחד הרחובות המרכזיים בהרצליה, והוא בעל פוטנציאל גבוה להתחדשות עירונית. מיקומו הייחודי של הפרויקט, הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד בקרב אוכלוסייה המעוניינת באיכות חיים גבוהה במרקם עירוני תוסס. החברה תמשיך לפעול להגדלת צבר יח"ד בפרויקטים גדולי היקף בלב אזורי הביקוש לצד חיפוש אחר הזדמנויות גם באזורי הפריפריה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלמוגיםהרצליהפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...