תמורת 3.1 מיליארד שקל: אלקטרה תוביל את העבודות בבניית כלא חדש בניו יורק

חברות בנות של אלקטרה, Hellman Electric ו-F.W.Sims נבחרו להוביל את התכנון-ביצוע של העבודות האלקטרו-מכאניות בפרויקט הקמת בית הכלא החדש ברובע קווינס. שלב התכנון של הפרויקט יחל מיידית והביצוע צפוי להימשך עד אוגוסט 2030

שיתוף הכתבה
איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה, על רקע הדמיית בית הכלא החדש בניו יורק (טל גבעוני, STV Incorporated)איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה, על רקע הדמיית בית הכלא החדש בניו יורק (טל גבעוני, STV Incorporated)

חברות בנות של אלקטרה יובילו את העבודות החשמליות והמכניות בהקמת כלא חדש בניו יורק תמורת 3.1 מיליארד שקל. קבוצת אלקטרה , בניהולו של איתמר דויטשר עדכנה היום (א') כי אלקטרה ארה"ב, באמצעות שתי חברות בנות שלה – Hellman Electric ו-F.W.Sims, נבחרו ביום שישי להוביל את התכנון-ביצוע של העבודות האלקטרו-מכאניות בפרויקט הקמת בית הכלא החדש ברובע קווינס בעיר ניו-יורק שארה"ב.  זאת בתמורה לכ-3.1 מיליארד שקל (כ-829 מיליון דולר). 

שתי החברות נבחרו לשמש כקבלניות משנה על ידי קבוצת Leon D. DeMatteis Construction, שחתמה על הסכם להקמת בית הכלא עם עיריית ניו יורק, בהשקעה כוללת של כ-15 מיליארד שקל (כ-4 מיליארד דולר). 

במסגרת הפרויקט, חברת Hellman תוביל את כלל עבודות החשמל בפרויקט וחברת F.W.Sims תוביל את מרב העבודות המכניות של הפרויקט, הנחשב לאחד מהפרויקטים האלקטרו-מכאניים הגדולים בארה"ב, לדברי החברה. שלב התכנון של הפרויקט יחל מיידית, והביצוע צפוי להימשך עד אוגוסט 2030.

הפרויקט משתלב באסטרטגיה העסקית של אלקטרה בע"מ להרחבת פעילותה הבינלאומית ובכלל זאת השתתפות בפרויקטי ענק בארה"ב. זכייה זו מצטרפת לפרויקטים נוספים שעליהם עדכנה אלקטרה בחודשים האחרונים: בחודש מאי האחרון עידכנה אלקטרה, כי החברת הבת Gilston נבחרה להקמת מערך התאורה בטרמינל 1 החדש אשר נבנה בשדה התעופה JFK ניו יורק תמורת כ-362 מיליון שקל (כ-98 מיליון דולר). במסגרת הפרויקט תהיה  חברת הבת אחראית להתקנה של כ-30,000 גופי תאורה ומגוון מערכות חשמל תומכות. העבודות כבר החלו וצפויות להסתיים ברבעון ראשון 2026 לקראת פתיחת הטרמינל החדש.

בחודש ינואר השנה דיווחה אלקטרה, כי החברה הבת F.W.Sims, נבחרה לבצע את העבודות המכאניות בפרויקט הענק להקמת אצטדיון הפוטבול של קבוצת "באפלו בילס" (Buffalo Bills) בעיר באפלו שבמדינת ניו יורק. היקף הפרויקט הכולל נאמד בכ-6.3 מיליארד שקל (כ-1.7 מיליארד דולר), כאשר התמורה הצפויה לחברה הבת של אלקטרה בגין חלקה בפרוייקט עומד על כ-218 מיליון שקל (כ-59 מיליון דולר). העבודות כבר החלו וצפויות להסתיים בקיץ 2026 לקראת פתיחת עונת המשחקים בליגה.

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה : "הבחירה באלקטרה לביצוע הפרויקט מבססת את מיצובה של החברה כשחקנית מובילה בתחום האלקטרו-מכאני בארה"ב בכלל ובניו-יורק בפרט. זכייה זו, בפרויקט הנחשב לאחד הגדולים בתחום האלקטרו-מכאני בארה"ב, מצטרפת לשתי זכיות משמעותיות בארה"ב עליהן דיווחנו מתחילת השנה. מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית בפעילות אלקטרה בארה"ב וזאת בהתאם לאסטרטגיה שלנו להרחבת הפעילות של אלקטרה בע"מ בארה"ב וברחבי העולם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלקטרהניו יורקארה"ב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...