לקראת היתר? אושרה תוכנית העיצוב האדריכלית למתחם ביוטק צמוד לביה"ח שיבא

אישור תוכנית העיצוב מהווה שלב אחרון לפני דיון על היתר, למתחם המוקם בימים אלו ע"י שותפות של חברת מגדל וחברת הפארק לחדשנות. המבנה יחולק לשני מגדלים שיכללו משרדים, מעבדות ומרפאות. הפרויקט כולל שותפויות מחברות כמו מיקרוספט ישראל, אונ' בר אילן וביה"ח שיבא ועתיד לעמוד במרכז אזור התעסוקה והמסחר החדש של ר"ג

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט הביוטק ברמת גן (משרד מושלי - אלדר אדריכלים)הדמיית פרויקט הביוטק ברמת גן (משרד מושלי - אלדר אדריכלים)

לקראת היתר? הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברמת גן אישרה אמש (א׳) את תוכנית העיצוב האדריכלית, המהווה שלב אחרון לפני דיון על היתר, של מתחם HTV, המוקם בימים אלו בסמוך למרכז הרפואי שיבא ולאוניברסיטת בר אילן ברמת גן, על ידי שותפות של חברת מגדל וחברת הפארק לחדשנות. 

המתחם, הצמוד גם למסלול הקו הסגול של הרכבת הקלה בגוש דן, יכלול 19 קומות לתעסוקה ומסחר שיתפרסו על שטח כולל של 6.6 דונמים, מעל לחזית מסחרית משמעותית בקומת הקרקע. המבנה יחולק לשני מגדלים נפרדים שיכללו משרדים, מעבדות חדשות, מרפאות, המרכז האוניברסיטאי לנוער שמקימות עיריית רמת גן ואוניברסיטת בר אילן ועוד. 

תוכנית העיצוב האדריכלית, שגובשה על ידי משרד מושלי-אלדר אדריכלים, כוללת בנייה הירוקה בתקן מחמיר לכלל הפרויקט ועד לגימור הבנייה, הכולל זכוכיות שקופות ותאורה אדריכלית על גבי המבנים עצמם. כמו כן הושם דגש על המרחב הציבורי בקומת הקרקע של המתחם, שיקשר בעזרת גינות ציבוריות לכניסה לבית החולים ״שיבא״. 

הפרויקט כולל שותפויות מחברות וגופים גדולים, כמו מיקרוספט ישראל, אוניברסיטת בר אילן והמרכז הרפואי שיבא והוא עתיד לעמוד במרכז אזור התעסוקה והמסחר החדש של רמת גן, ממזרח לכביש 4. מדובר במגדל המהווה תוספת של 52,800 מ"ר, שאושרה על ידי הוועדה המחוזית ביולי בשנה שעברה, לתוכנית  מאושרת בשטח 22,880 מ"ר. בימים אלו מקודמות לצד מתחם התעסוקה גם עשרות אלפי יחידות דיור שייבנו בשכונות החדשות של רמת גן.

תוכנית זו מצטרפת לתוכנית  הפינוי בינוי של אקרו בר"ג שעליה דיווחנו אתמול, ל-1,050 דירות ב-3 מבנים עד 60 קומות בשכונות הראשונים, ברחובות המתמיד, ארלוזורוב ושמחה בקרבה לבורסה ולקו האדום של הרכבת הקלה, תוכנית שתידון היום בוועדת המשנה להתחדשות עירונית של הוועדה המחוזית תל אביב לצד שלוש תוכניות התחדשות נוספות בעיר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המקומית רמת גןרמת גןמגדל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...