תמורת כ-470 מלש"ח: דניה סיבוס נבחרה להקים פרויקט לדיור מוגן בקריית מוצקין

על פי הודעתה לבורסה, הצעתה של דניה סיבוס נבחרה על ידי רשת דיור מוגן 'עד 120', לשמש כקבלן ראשי להקמת הפרויקט, שיכלול 2 מגדלי מגורים בני 12 קומות עם 360 יח"ד, שטחי מסחר ומחלקה סיעודית. התמורה בגין ביצוע העבודות בפרויקט צפויה לעמוד על כ-470 מלש"ח

שיתוף הכתבה
רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס (רמי חכם)רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס (רמי חכם)

חברת דניה סיבוס הודיעה היום (ב') לבורסה כי הצעתה נבחרה כהצעה הזוכה על ידי רשת דיור מוגן 'עד 120', לשמש כקבלן ראשי להקמת פרוייקט לדיור מוגן בקרית מוצקין. הפרויקט, בשטח כולל של כ-60 אלף מ"ר, כולל הקמת 2 מגדלי מגורים בני 12 קומות וקומת חניון תת קרקעי בכל אחד, בהם כ-360 יח"ד סה"כ. כמו כן כולל הפרויקט שטחים ציבוריים, בית כנסת, ברכת שחיה, אודיטוריום, אולם קולנוע, מסעדה, מטבח, שטחי מסחר ומחלקה סיעודית.  

התמורה בגין ביצוע העבודות בפרויקט צפויה לעמוד על כ-470 מיליון שקל (בתוספת מע"מ), ותהא צמודה למדד תשומות הבניה למגורים בהתאם למנגנון שנקבע על ידי הצדדים. התמורה כאמור תשולם לחברה בהתאם לקצב התקדמות העבודות בפרויקט על בסיס מדידת כמויות. העבודות צפויות להתחיל בחודש אוקטובר 2024 ולהימשך כ-42 חודשים. 

דניה סיבוס מסרה בהודעה לבורסה כי טרם קיבלה צו התחלת עבודה הנדרש לשם התחלת העבודות וקבלתו מותנית בתנאים, אשר חלקם אינם בשליטתה של החברה. על כן, המידע בדבר התמורה הצפויה בגין ביצוע העבודות בפרויקט ובדבר הצפי לסיום העבודות בפרויקט הינו מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך, המבוסס על ניסיונה של החברה והידע המקצועי שלה, אשר התממשותו אינה ודאית ואינה בשליטת חברה והוא עשוי להתממש, ככל ויתממש, בצורה שונה ממה שמתוכנן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דניה סיבוסדיור מוגןעד 120קריית מוצקין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...