בהשקעה של 300 מיליון שקל: ריט 1 תקים פארק תעשייה ומסחר באשקלון

קרן השקעות הנדל"ן תשקיע בהקמת המתחם שמיועד למסחר, תעשייה ולוגיסטיקה, וישתרע על 50 אלף מ"ר באזור התעשייה הצפוני של אשקלון. על פי הערכות, דמי השכירות יתחילו ב־50 שקל למ"ר עבור שטחי הלוגיסטיקה

שיתוף הכתבה
שמוליק רופא, מנכ"ל ריט 1, על רקע הדמיית הפרויקט באשקלון (נטי לוי, ddesign3)שמוליק רופא, מנכ"ל ריט 1, על רקע הדמיית הפרויקט באשקלון (נטי לוי, ddesign3)

קרן השקעות הנדל"ן, ריט 1, תשקיע כ-300 מיליון שקל בהקמת מתחם שמיועד למסחר, תעשייה ולוגיסטיקה בלב אזור התעשייה הצפוני באשקלון. המתחתם צפוי להשתרע על פני כ-50 אלף מ"ר ויכלול מבנה בגובה חמש קומות שבו יהיו שטחים להשכרה. על פי הערכות, דמי השכירות יתחילו ב־50 שקל למ"ר עבור שטחי הלוגיסטיקה. 

לריט 1 עתודות קרקע נוספות צמודות למתחם בהיקף של 140 דונם מתוכם על 30 דונם יבנה המתחם. כמו כן, מחזיקה ריט 1 יחד עם ביג ב-60 דונם, כאשר בקרקע המשותפת עם ביג יוקם מתחם משותף לשתי החברות שייקרא ביג פאשן אשקלון, ובנוגע ל־50 הדונם הנותרים טרם התקבלה החלטה.

שמוליק רופא, מנכ"ל ריט 1: "מולטי פארק אשקלון יהווה אבן שואבת לכל האיזור, יספק לצרכן הקצה וספקים מקום מפגש פונקציונאלי, ברמה גבוהה ומתקנים מתקדמים במיקום אידיאלי. ריט 1 מתמחה בהשכרה וניהול נכסים בסגמנטים שונים, ומנהלת היום נכסים בהיקף של למעלה מ-8 מיליארד שקל ותמשיך לבחון הזדמנויות עסקיות, המהוות אפיקי השקעה איכותיים לבעלי מניותיה". 

ריט 1 היא קרן השקעות סחירה בנדל"ן המאפשרת למשקיעים להיחשף לנדל"ן מניב, תוך חלוקת מרבית התזרים כדיבידנד, ללא שכבת מס נוספת. לקרן תיק נכסים מניבים בשווי של כ-8.3 מיליארד ש"ח, בשימושי משרדים, מסחר, תעשייה, לוגיסטיקה, בתי חולים סיעודיים, חניונים ומלונאות, ובפיזור גאוגרפי רחב. ריט 1 מנוהלת על ידי שמוליק רופא מנכ"ל החברה, ודרור גד יו"ר הדירקטוריון.

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם: ״חברה נוספת בוחרת להקים באשקלון את פארק התעשיות הגדול הבא שלה. אנחנו רואים בכך הבעת אמון בעיר אשקלון, בהון האנושי שבה ובצמיחה האדירה שהיא עוברת בכל תחומי החיים. כל פארק כזה שמוקם בעיר מציע מאות מקומות עבודה חדשים לרווחת התושבים ומקדם אותנו צעד קדימה לעבר מימוש החזון התעסוקתי שלנו ולעבר הפיכתה של העיר למטרופולין חדש בישראל, של ידע, חדשנות וקידמה״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרן הריטריט 1אשקלוןלוגיסטיקהתעשייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...