ההרוג ה-41 השנה בתאונות עבודה: פועל נהרג מנפילה מגובה באתר בנייה בנתניה

גבר כבן 60 נפל מגובה של כ-25 מטר במהלך עבודתו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הפועל, שסבל מחבלה רב מערכתית

שיתוף הכתבה
צילום ארכיון (דוברות מד"א)צילום ארכיון (דוברות מד"א)

פועל בניין כבן 60 נהרג הבוקר (יום ג'), לאחר שנפל מגובה של כ-25 מטר במהלך עבודתו באתר בנייה ברחוב גד מנלה נתניה. בשעה 07:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על התאונה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, דיווחו כי הוא סובל מחבלה רב מערכתית ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. 

זו לא התאונה הראשונה ברחוב גד מנלה בנתניה. במרץ השנה פועל בן 28 נפל ממשאית באתר בנייה ברחוב. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים לניאדו במצב בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים.

מדובר בהרוג ה-41 בתאונות עבודה מתחילת השנה. אתמול נהרג תמים חאג' יחיא בן 55, תושב טייבה, לאחר שנלכד בבור ביוב במהלך עבודתו במזכרת בתיה. כוחות כבאות והצלה חילצו אותו מן הבור אולם הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ולצוותי מד"א לא נותר אלא לקבוע את מותו. נסיבות האירוע לא פורסמו.

בשבוע שעבר נפצע קשה עובד שנפל מגובה במפעל 'אשקריט' (מקבוצת אשטרום ) באשדוד, ופונה לאחר טיפול רפואי במצב קשה מאד, כשהוא מורדם ומונשם, וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תאונת עבודהאתר בנייהנתניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...