חוזר לתפקיד? רוני בריק ירוץ לנשיאות התאחדות הקבלנים ובוני הארץ

בריק הוא המועמד היחיד עד כה בבחירות שייערכו בפברואר. ראול סרוגו, שיסיים 6 שנים בתפקיד, לא יוכל להתמודד שוב. בריק שימש במשך 15 שנים בתפקידים שונים בהתאחדות הקבלנים: "החלטתי שזה הזמן לחזור להוביל את הענף"

שיתוף הכתבה
ראול סרוגו ורוני בריק (כפיר סיוון, התאחדות הקבלנים ובוני הארץ)ראול סרוגו ורוני בריק (כפיר סיוון, התאחדות הקבלנים ובוני הארץ)

רוני בריק הכריז על מועמדותו לתפקיד נשיא התאחדות הקבלנים ובוני הארץ, והוא המועמד היחיד לעת עתה. אם ייבחר הוא  צפוי להחליף את נשיא התאחדות הקבלנים ובוני הארץ הנוכחי ראול סרוגו, שיסיים את הקדנציה  בחודש פברואר הקרוב לאחר שש שנים בתפקיד, אז ייערכו בחירות מחודשות לתפקיד.

נדגיש כי סרוגו לא פורש אלא מסיים קדנציה שנייה בתחילת פברואר, וכיוון שתקנון ההתאחדות מגביל את תפקיד הנשיא לשתי קדנציות לא יוכל להמשיך בתפקיד. הקדנציות של סרוגו התאפיינו במורכבות רבה בתקופות שבהן לא הוחלט על הקמת ממשלה, מגפת הקורונה, משבר הדיור ומלחמת חרבות ברזל.

בריק  הוא בעלי חברת הבנייה לי-רן ייזום והשקעות, ששימש בעבר בעצמו כנשיא התאחדות בוני הארץ , ברוטציה עם ראול סרוגו (סרוגו התחיל את הקדנציה בפברואר 2019). בריק מונה אז לתפקיד ב-2015, וכעת הוא רוצה לחזור לתפקיד הנשיא והוא יוכל לכהן שש שנים בתפקיד, כיוון שמדובר בכהונה לא רציפה.

לאחר תפקידו כנשיא התאחדות הקבלנים שימש בריק כיו"ר ארגון הקבלנים והבונים במחוז השרון. בריק מכהן כיום גם כנשיא הכבוד של ההתאחדות וכיו"ר ארגון הקבלנים של השרון. את דרכו בענף הנדל"ן החל בריק בשנות ה-90.  אחד הפרויקטים הראשונים שלו היה הקמתה של שכונת קוטג'ים בעיר מגוריו רעננה, ומשם התרחב לפרויקטים נוספים.

במשך 15 שנים כיהן בריק בתפקידים שונים בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ, תחילה כיו"ר האגף ליזמות ובניה, בהמשך כסגן נשיא וכאמור כנשיא התאחדות בוני הארץ . למרכז הנדל"ן נודע כאמור כי לעת עתה אין מועמדים נוספים ועל פי הערכות בריק זוכה לתמיכת הארגונים המקומיים.

מבריק נמסר כי "התקופה היא התקופה הקשה ביותר והמאתגרת ביותר לענף. יש המון מה לעשות לטובת הענף בתקופה הזאת. אני מאמין שאוכל ואצליח, באחדות ובכוחות משותפים, להביא בשורות לענף למרות התקופה. החלטתי שזה הזמן לחזור להוביל את הענף בקדנציה הבאה עם כל האתגרים העומדים בפנינו בשנים הקרובות". 

סרוגו מסר למרכז הנדל"ן כי עדיין לא ידועים המועמדים הנוספים, "אבל אני בטוח שיהיה נשיא מצוין להתאחדות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התאחדות הקבלניםרוני בריקראול סרוגו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...