ישראלי מלוס אנג'לס רכש 5 דירות כולל פנטהאוז בצמוד לכיכר המדינה. זה המחיר ששילם

איש עסקים מארה"ב רכש לא פחות מ-5 דירות בפרויקט של בית וגג בז'בוטינסקי 133 בת"א, תמורת יותר מ-51 מלש"ח. בין היתר רכש בקומה ה-8 והאחרונה פנטהאוז מפואר בן 5 חדרים שכולל גג בשטח 114 מ"ר עם בריכה. החברה סרבה לחשוף את שם הרוכש

שיתוף הכתבה
הדמיה של גג הפנטהאוז בפרויקט בז'בוטינסקי 133 (איבלוב מדיה)הדמיה של גג הפנטהאוז בפרויקט בז'בוטינסקי 133 (איבלוב מדיה)

רכישת ענק באחד האזורים היקרים במדינה. איש עסקים ישראלי תושב לוס-אנג'לס רכש במהלך החודש האחרון מחברת בית וגג 5 דירות בפרויקט שלה בז'בוטינסקי 133 בתל אביב, בשווי כולל של 51.5 מיליון שקל. במסגרת העסקה נרכשו 4 דירות בנות 5 חדרים בקומה השלישית, בשטחים הנעים בין 128- 133 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת, חניה תת קרקעית ומחסן. מחיר כל דירה כ-8.3 מיליון שקל.

בנוסף, רכש איש העסקים, שאת זהותו סרבה החברה לחשוף, פנטהאוז בן 5 חדרים, בקומה ה-8 והאחרונה של הפרויקט, המתפרס על שטח בנוי של 197 מ"ר, 24 מ"ר מרפסת וכן גג מוצמד בשטח 114 מ"ר כולל בריכה. הפנטהאוז נרכש במחיר 18 מיליון שקל וכולל גם  2 חניות תת קרקעיות ומחסן. 

הדמיה של הפרויקט בז'בוטינסקי 133 (איבלוב מדיה)

מדובר בבניין וותיק שעובר תהליך התחדשות עירונית ונבנה במסגרת תמ"א 38/2 , במסגרתו ייהרס בניין ישן בן 4 קומות עם 16 דירות ובמקומו ייבנה בניין בוטיק חדש בן 8 קומות + גג, אשר יכלול סה"כ 34 דירות חדשות. כל בעלי הדירות הוותיקים יקבלו בפרויקט החדש דירות גדולות יותר עם מחסן וחניה לכל דירה.

פרויקט ז'בוטינסקי 133 ברובע 4 בתל אביב בצמידות לכיכר המדינה, במרחק קצר מחוף הים ומרכז העסקים הראשי הצפוני של תל אביב, האזור העסקי של בתי המשפט, המרכז הרפואי איכילוב וכן בקרבת הקו הירוק העתידי של הרכבת הקלה. הפרויקט תוכנן על ידי משרד מילבאואר אדריכלים , כאשר על עיצוב השטחים המשותפים בפרויקט הופקד המעצב אלברט אסכולה. 

עירית מעייני, מנהלת שיווק ומכירות בית וגג (נימקו)עירית מעייני, מנהלת שיווק ומכירות בית וגג (נימקו)

עירית מעייני, סמנכ"לית השיווק והמכירות של בית וגג : "כשמדובר על עסקאות טובות במיקום מרכזי ואיכותי, יש מתעניינים גם כשתג המחיר גבוה יחסית, תל אביב משמשת כברומטר לשוק הנדל"ן כאזור הביקוש העיקרי בגוש דן בכלל ולשוק היוקרה בפרט. כיום בית וגג משווקת מספר פרויקטים יוקרתיים סביב כיכר המדינה בלב רובע 4 בתל אביב, שצפויים לעלות על הקרקע בקרוב עם הריסת הבניינים הישנים. העסקאות האחרונות בעיר מוכיחות כי השוק מתעורר והביקושים חזרו, זאת למרות המצב הביטחוני והאינפלציה הגבוהה במשק".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירות יוקרהבית וגגצפון תל אביבכיכר המדינה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...