יישאר נמרודי? איום בתביעה על השם של אחד המגדלים הגבוהים בישראל

בקשת מידע לצורך תביעה נגזרת מאיימת על השם החדש של מגדל המשרדים במתחם BBC בבני ברק, שכולל 55 קומות ומתנשא לגובה של 211 מטר. המבקש העלה טענות על שילוט עם השם ללא תשלום דמי שימוש לחברה

שיתוף הכתבה
עופר נמרודי, ומנכ"ל חברת הכשרת הישוב ומבעליה (ורדי כהנא, שרון צרפתי)עופר נמרודי, ומנכ"ל חברת הכשרת הישוב ומבעליה (ורדי כהנא, שרון צרפתי)

איום על השם מגדל נמרודי? המגדל שממוקם במתחם BBC בבני ברק ידע הרבה שמות: מגדל שבעת הכוכבים, מגדל ארגמן ומגדל הכשרת היישוב 3. אבל כעת תביעה נגזרת מצד בעל מניות מהציבור מאיימת על השם החדש. 

הכשרת הישוב, שמוחזקת בשליטת עיזבון המנוח יעקב נמרודי (25%) שנפטר באוגוסט בשנה שעברה ועל ידי בנו עופר נמרודי (24%), דיווחה הבוקר (ה') לבורסה כי התקבלה אתמול במשרדי החברה בקשה לגילוי ועיון במסמכי החברה, לבית המשפט המחוזי בתל אביב. בבקשה התבקש גילוי מסמכים שונים הקשורים בהצבת השם "נמרודי", למגדל שהוקם על ידי החברה בבני ברק, והצהרת החברה על כוונתה לכנות מגדל נוסף בצומת מעריב בתל אביב, בשם "מגדל יעקב נמרודי".

המסמכים התבקשו לצורך הגשת בקשה לאישור תביעה נגזרת נגד עופר נמרודי, נגד עיזבונו של יעקב נמרודי ונגד דירקטורים ונושאי משרה בחברה. המבקש העלה טענות שונות בנוגע לאופן אישור הצבת שילוט עם השם "נמרודי" על מגדל נמרודי ועל אובדן דמי שימוש ראויים לחברה בשל הצבת השם כאמור ללא תמורה. החברה דיווחה שהיא לומדת את פרטי הבקשה, ותגיש את תגובתה במועדים הקבועים לכך בדין.

מגדל נמרודי במתחם BBC (שרון צרפתי)
מגדל נמרודי הוא מגדל משרדים וגורד שחקים השוכן ברחוב מצדה במתחם ה-BBC בבני ברק, ומהווה חלק מפרויקט של הכשרת היישוב הכולל שלושה מבנים. המגדל, שבנייתו החלה בשנת 2018, כולל 55 קומות ומתנשא לגובה של 211 מטרים והוא מהמגדלים הגבוהים בישראל. בנייתו הסתיימה בתחילת 2023. לפי הפרסומים נראה שהשם מגדל נמרודי ניתן לאחר פטירתו של יעקב.

לעומת זאת השם מגדל יעקב נמרודי במקומו של בית מעריב ניתן כבר לפני פטירתו, גם כאשר אושרה התוכנית ב-2020 למגדל משרדים בן 42 קומות בשטח 48,350 מ"ר. בשנת 2023 הסתיימו עבודות החפירה והדיפון שבוצעו על פי היתר שהתקבל בשנת 2022. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הכשרת היישוביעקב נמרודימגדל יעקב נמרודיעופר נמרודיבני ברקאזור התעסוקה והתעשייה BBC
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...