מצלאוי זכתה במכרז דיירים בבת ים ומתכננת להקים 440 יח"ד ב-3 מגדלים

כיום במתחם שברחוב יוספטל 154 דירות ותיקות המיועדות לפינוי. בסמוך למתחם בונה כיום החברה שמרבה לפעול בבת ים את פרויקט הפינוי-בינוי "רובע איילון" בהיקף של כ-1,000 יח"ד

שיתוף הכתבה
סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים חברת מצלאוי (מגדלור מדיה)סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים חברת מצלאוי (מגדלור מדיה)

חברת מצלאוי זכתה בשבוע שעבר במכרז דיירים לביצע פרויקט פינוי-בינוי בבת ים. במתחם הממוקם בין הרחובות יוספטל, ברנר והפטמן במרכז העיר, קיימות כיום 154 דירות בארבעה בנייני רכבת בני 4-7 קומות. בכוונת החברה לקדם תב"ע במסגרתה ייבנו במקומן 440 דירות חדשות בשלושה מגדלים בגובה של עד 34 קומות. הפרויקט מתוכנן על ידי משרד שיקא אדריכלים. בעלי הדירות יוצגו על ידי עו"ד רווית גולדפרב.

פרויקט זה מצטרף למספר פרויקטים נוספים של החברה בבת ים, בהם פרויקט "רובע איילון", המקודם גם הוא ברחוב יוספטל ובמסגרתו בונה החברה שישה מגדלים בני כ-40 קומות ובהם כ-1,000 דירות. לפני כשנה זכתה החברה במכרז דיירים נוסף במתחם קק"ל-הזית במרכז בת ים (בין שיכון עמידר לרמת יוסף) להקמת פרויקט פינוי בינוי, במסגרתו תפנה החברה 134 יח"ד קיימות ב-11 בניינים, ותבנה במקומם 390 דירות חדשות. עוד מקדמת החברה פרוייקטים ברחובות רוטשילד, סמטת הורדים, משה סנה ועוד.

לדברי סמי מצלאוי , יו"ר ובעלים מצלאוי חברה לבנין, "אנו מודים לבעלי הדירות על האמון שנתנו בנו, ופועלים כעת לגיבוש התכנון המפורט ונוסח ההסכם הסופי שיובא לאישור בעלי הדירות. במקביל אנו נמצאים בקשר הדוק עם העירייה לצורך בחינת וקידום התכנון המוצע, באופן שישרת בצורה אופטימלית את הצרכים של כלל הצדדים. אנו מאמינים בפוטנציאל הרב הגלום בבת ים. חברת מצלאוי מטביעה את חותמה בבת ים ומבצעת 10 פרוייקטים בעיר אשר ישנו את פניה לטובת התושבים, כפי שעשתה בקרית אונו ויהוד. הזכייה תואמת את אסטרטגיית החברה להתמקד בפרויקטים של התחדשות עירונית בלב אזורי הביקוש בגוש דן".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מצלאוימכרז דייריםבת ים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...