רשת ביג מצטרפת לשביתה הכללית: תסגור מחר את כל מרכזיה

בהודעה ששלח מנכ"ל הרשת חי גאליס לעובדים ולשוכרים כתב: "הריני להודיע בזאת על השתתפות מרכזי ביג בשביתת ההסתדרות וסגירת כלל המרכזים. נא לסגור חניונים. לסגור חנויות ולא לאפשר כניסת לקוחות"

שיתוף הכתבה
שרונה מרקט בת"א (צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)שרונה מרקט בת"א (צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

רשת המרכזים המסחריים והפאוור סנטרים "ביג" מצטרפת לשביתה הכללית שעליה הכריזה היום ההסתדרות, וצפויה לסגור מחר (ג') את כל מרכזיה.

בהודעה ששלח היום לעובדי החברה והשוכרים, כתב חי גאליס מנכ"ל ביג: "שוכרים ועובדים יקרים. לאור הגילויים המזעזעים מהיממה האחרונה, בהם נודע שהפקרת החטופים על ידי מדינת ישראל הביאה לרציחתם, קבוצת ביג מביעה את תנחומיה העמוקים ומזדהה עם המשפחות שאיבדו את היקר להן. הריני להודיע בזאת על השתתפות מרכזי ביג בשביתת ההסתדרות וסגירת כלל המרכזים. נא לסגור חניונים. לסגור חנויות ולא לאפשר כניסת לקוחות. בתקווה לבשורות טובות ובמהרה נזכה לראות את כל החטופים בביתם".

מוקדם יותר היום, הודיעו בעלי שרונה מרקט, ביג מרכזים מסחריים ומגה אור, הודיעו היום לשוכרים כי יתמכו בעסקים שיבחרו לשבות הערב בין 18:00 ל-22:00, במחאה על מה שהם מכנים הפקרת החטופים הישראלים שמוחזקים בידי ארגון הטרור חמאס. בכך הם מצטרפים לעסקים נוספים שצפויים לשבות הערב, בהם בתי קולנוע לב, העסקים בקבוצת R2M של רותי ברודו, כל מסעדותיו של אייל שני ועוד.

בהודעה של בעלי שרונה מרקט נכתב: "שוכרי שרונה מרקט יקרים,  לאור הגילויים המזעזעים מהיממה האחרונה, בהם נודע שהפקרת החטופים על ידי מדינת ישראל הביאה לרציחתם, שרונה מרקט מביעה את תנחומיה העמוקים ומזדהה עם המשפחות שאיבדו את היקר להן מכל. לאור התחושות הקשות החלטנו להעניק תמיכה מלאה לעסקים במרקט שיבחרו לסגור את דלתותיהם בין השעות 18:00 ל-22:00, כאות הזדהות עם המשפחות והקהילה כולה ולהשתתף בהפגנות המחאה".

לשאלת מרכז הנדל"ן אם מתחמי ביג נוספים צפויים לשבות השיבו בביג כי "אנחנו נשתתף בפגישת החירום של ראשי המשק היום בתשע וחצי בערב בתל אביב ונפעל בהתאם להחלטות שיתקבלו". גם חברות הנדל"ן, בהן חברות הנדל"ן המניב שמנהלות מרכזים מסחריים, לא השיבו לעת עתה לשאלת מרכז הנדל"ן אם ישתתפו בפגישה הערב ואם בכוונתן לשבות.

פורום העסקים יערוך הערב כינוס חירום יחד עם ראשי ארגונים נוספים בעקבות ההודעה הבוקר על הירצחם של 6 החטופים בשבי. במסגרת הפגישה הפורום עשוי להודיע על צעדים ביצועיים למחאה ויחליט אם להיענות לדרישה לשביתה כוללת. טרם ידוע אם הסתדרות העובדים תצטרף לכינוס ותחליט לשבות.

פורום העסקים, שכולל 200 חברות, בהן גם עזריאלי וקניוני עופר, השבית את עסקיו ביולי השנה במחאה על החקיקה לצמצום עילת הסבירות. כמו כן יצאו במחאה על פיטורי שר הביטחון יואב גלנט במאי בשנה שעברה, שקרא לעצור את הרפורמה המשפטית, בשביתה שאליה הצטרפה גם ההסתדרות, מה שעצר את הפיטורים ועיכב את החקיקה.

הפורום כולל את 200 החברות הגדולות בישראל, המשתרעות על פני כל הענפים. מלבד חברות נדל"ן הפורום כולל את ראשי הבנקים הגדולים בישראל, חברות ביטוח, חברות טכנולוגיה ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שרונהחברות נדל"ןחרבות ברזלביגמגה אור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...