אחרי 7 שנים: סמנכ"לית הרשות להתחדשות עירונית עינת גנון ביקשה לסיים את תפקידה

גנון הודיעה בימים האחרונים למנכ"ל הרשות אלעזר במברגר ולראשי משרד השיכון על רצונה לסיים את תפקידה בסוף השנה, תפקיד בו היא מכהנת מאז 2017. למרות דיווחים כי מדובר בעזיבה על רקע פוליטי, במברגר טוען: "החלטה אישית לגמרי של עינת, שרוצה להתחיל דברים חדשים"

שיתוף הכתבה
עינת גנון, סמנכלי"ת הרשות להתחדשות עירונית (דרור סיתהכל, שאטרסטוק)עינת גנון, סמנכלי"ת הרשות להתחדשות עירונית (דרור סיתהכל, שאטרסטוק)

עינת גנון, סמנכ"לית הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, תעזוב את תפקידה לאחר שבע שנים. גנון הודיעה בימים האחרונים למנכ"ל הרשות אלעזר במברגר ולראשי משרד הבינוי והשיכון , על רצונה לסיים את תפקידה בסוף השנה. גנון מכהנת בתפקיד מאז שנת 2017, ובמשרד הבינוי והשיכון כבר משנת 1998, בתפקידים הקשורים להתחדשות עירונית, בהם מנהלת אגף התחדשות עירונית במשרד הבינוי והשיכון. היא בעלת תואר שני בתכנון עירוני מהאוניברסיטה העברית

על פי פרסום בגלובס מאתמול, טענו גורמים בתחום ההתחדשות העירונית שהעזיבה היא כנראה פוליטית וכי אם יידרש מחליף לבמברגר היא לא תקודם וגם לא גורם אחר מהרשות אלא ימונה מינוי פוליטי. עוד טענו אותם גורמים כי בכירים נוספים צפויים לפרוש מהרשות הממשלתית להתחדשות עירונית.

אלעזר במברגר, מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, מסר: "עינת עוזבת, וזה דבר רשמי. לגבי אחרים אין שום דבר רשמי. מבחינת הצוות הצלחנו למצב גוף שעובד מעולה, הנהלה מאוד חזקה, שלוש שנים חזקות, הבאנו חוקי הסדרים ועבדנו מאוד טוב אבל יש רגע בזמן של חילופי כוחות". במברגר מכחיש שהסיבה לעזיבה של גנון היא פוליטית: "זה לא נכון. זו החלטה אישית של עינת, הרצון להתחיל דברים חדשים אחרי הרבה שנים. זו החלטה אישית לגמרי שלא קשורה למשרד הבינוי והשיכון".

הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית היא גוף של ממשלת ישראל, תחת משרד הבינוי והשיכון , שהוקם על פי חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, תשע"ו-2016 ומטרתו להגדיל את היקף המימוש של מיזמי התחדשות עירונית . הרשות מובילה את תחום ההתחדשות ומסייעת במימון, בהדרכה מקצועית ובחקיקה.

עם הפעילויות של הרשות נמנות  קידום מיזמים להתחדשות עירונית, האצת מימוש תהליכי התחדשות עירונית , איתור מתחמים לפינוי בינוי, קידום חקיקה בנושא, ניהול הקרן להתחדשות עירונית, סיוע, ריכוז מידע, מחקר ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עינת גנוןהרשות הממשלתית להתחדשות עירוניתאלעזר במברגרהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...