בשווי קרקע של 2.17 מלש"ח לדירה: קבוצת שבירו זכתה במכרז רמ"י לבניית 44 יח"ד בהדר יוסף

עבור המגרש ששטחו כ-2 דונם תשלם החברה 94.56 מיליון שקלים, וכמיליון שקלים נוספים הוצאות פיתוח. מדובר בהצעה היחידה שהוגשה במסגרת המכרז, וזו נמוכה בכ-3 מיליון שקלים ממחיר השומה של רמ"י לקרקע, שעמד על 97.7 מיליון שקלים

שיתוף הכתבה
שכונת הדר יוסף (Ori~, ויקימדיה)שכונת הדר יוסף (Ori~, ויקימדיה)

חברת רמי שבירו הנדסה בניה והשקעות שבבעלות רמי שבירו ורונית שבירו, זכתה במכרז שפרסמה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לבניית פרוייקט בן 44 דירות בשכונת הדר יוסף בצפון-מזרח תל אביב. עבור המגרש ששטחו כ-2 דונם תשלם החברה 94.56 מיליון שקלים, וכמיליון שקלים נוספים הוצאות פיתוח. המחיר משקף שווי קרקע ליחידה של כ-2.17 מיליון שקלים לדירה.

המגרש ממוקם בגבולה הצפוני של השכונה ותחום בין הרחובות מבצע קדש מצפון, קהילת ריגה ממערב, וקהילת ורשה מדרום. מדובר בהצעה היחידה שהוגשה במסגרת המכרז, וזו נמוכה בכ-3 מיליון שקלים ממחיר השומה של רמ"י לקרקע, אשר עומד על 97.7 מיליון שקלים.

מקבוצת שבירו נמסר כי "זכייה זו מצטרפת לפעילותה הענפה בצפון תל אביב, הכוללת את פרויקט 'בית מילמן' ברחוב טאגור ושיתוף פעולה נוסף ברחוב איינשטיין עם חברת גינדי. קבוצת שבירו, שבעבר התמחתה בפרויקטים במסגרת " מחיר למשתכן ", ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום דירות היוקרה בצפון תל אביב ובערים נוספות כמו רמת גן, קריית אונו, גני תקווה, פתח תקווה ועוד.

"שכונת מבצע קדש בתל אביב נחשבת לאחת מהשכונות המבוקשות ביותר בעיר, עם מאפיינים ייחודיים הכוללים מרחבים ירוקים, קרבה למוסדות חינוך מובילים, ומגוון רחב של שירותים קהילתיים. השכונה מציעה בנייה מודרנית ואיכותית, עם דגש על דירות יוקרה ותכנון סביבתי מתקדם, המעניקים לתושביה איכות חיים גבוהה באווירה שקטה ונעימה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמי שבירותל אביבהדר יוסףרשות מקרקעי ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...