נדל"ן בקצרה: הכשרת היישוב בונה בבני ברק, מינוי בכיר באפי קפיטל ונגב משדרגת את אולם הדגל

הכשרת הישוב הניחה אבן פינה למרכז הרפואי המתקדם במתחם ה-BBC, מטי גולדשמידט מונה לסמנכ"ל הכספים באפי קפיטל בניה, אולם הדגל של קבוצת נגב ברח' הלח"י עבר שיפוץ בהשקעה של 10 מלש"ח, אלדר תעשה לראשונה שימוש בכלי הבנקאות הפתוחה, ורב בריח מציגה נתונים על שוק דלתות הפנים

שיתוף הכתבה
מימין לשמאל: אוריאל בוסו שר הבריאות, חנוך זייברט ראש עיריית בני ברק, עופר נמרודי מנכ"ל הכשרת הישוב (ראובן קסטרו)מימין לשמאל: אוריאל בוסו שר הבריאות, חנוך זייברט ראש עיריית בני ברק, עופר נמרודי מנכ"ל הכשרת הישוב (ראובן קסטרו)

אבן פינה למרכז רפואי חדש בבני ברק 

בטקס חגיגי ציינה קבוצת "הכשרת הישוב בישראל" הנחת אבן פינה לפרויקט ה- Medical Center, שהיא מתחילה להקים בימים אלה במתחם ה-BBC בבני ברק. מגדל ה-Medical Center שבבעלות הכשרת הישוב, יוקם בשטח של כ-60 אלף מ"ר ב-20 קומות. מועד סיום הקמת המגדל צפוי לשנת 2027, והחברה צופה NOI של כ-40 עד 45 מיליון שקלים בשנת אכלוס מלאה.

בשטח של כשליש מהפרויקט יוקם מר"ג (מרכז רפואי-גריאטרי)  אשר יכלול 11 מחלקות אשפוז מתקדמות ובריכה שיקומית-טיפולית, על יתר שטחי הפרויקט מנהלת החברה משאים ומתנים עם שוכרים שונים מתחומי הרפואה, אשר מיועדים לשימושים מגוונים, ובהם: מרכזי רפואה מתקדמת, רפואת מומחים ורפואה יועצת של קופות החולים, שלוחות ומרפאות חוץ של בתי החולים המובילים, מרכז טיפולים מתקדם בתחומו לטיפול בהפרעות דחק, חוסן ובריאות הנפש, משרדים בתחום הרפואה, מעבדות, מחקר ופיתוח.

בין המשתתפים באירוע: עופר נמרודי מנכ"ל הכשרת הישוב; שלמה מעוז יו״ר הכשרת הישוב; ח"כ אוריאל בוסו שר הבריאות; הרב חנוך זייברט ראש עיריית בני ברק; פרופ' שלמה מור יוסף יו"ר לאומית שירותי בריאות; חיים פרננדס מנכ"ל לאומית שירותי בריאות; אבי לוי מנכ"ל בנק דיסקונט; הילה ערן-זיק ראש החטיבה העסקית בבנק דיסקונט; ניר מורוז מנהל ההשקעות הראשי, מנורה מבטחים חברה לביטוח; ד״ר שי ויל יו״ר קבוצת מנרב.

מטי גולדשמידט מונה לסמנכ"ל הכספים באפי קפיטל בניה

חברת אפי קפיטל הודיעה השבוע על הרחבת צוות ההנהלה הבכירה, עם קידומו של מטי גולדשמידט לתפקיד סמנכ"ל כספים בחברת הבת אפי קפיטל בניה. "גולדשמידט מביא עימו ידע עשיר ומומחיות פיננסית וניסיון של כ-12 שנים בענף הנדל"ן,  לאחר שכיהן בעבר כמנהל כספים, חשב ראשי וחשב בחברות ICR, תדהר ואופק החזקות, ובשנתיים האחרונות כמנהל הכספים של אפי קפיטל נדל"ן", נכתב בהודעת החברה.

מטי גולדשמידט (אפי קפיטל בניה)מטי גולדשמידט ( אפי קפיטל בניה)


מטי גולדשמידט מסר בעקבות המינוי: "אני שמח ומודה על האמון שנותנת לי ההנהלה הבכירה. חברות האם והבת נמצאות בקצב התפתחות משמעותי, שללא ספק יהוו אתגר גדול עבורי. אני מאמין שהניסיון והידע שצברתי יאפשרו לי לתרום ולקדם את אפי קפיטל בניה והמטרות העסקיות שלה".

אפי קפיטל בניה מחזיקה בסיווג קבלני ג'5 וב-5 כוכבי בטיחות מטעם התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ועוסקת בהקמה של אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ וצפויה להתרחב עוד יותר בשנה הקרובה עם התחלה של מספר פרויקטים נוספים.

נגב משקיעה 10 מליון שקלים באולם הדגל שלה 

אולם הדגל של קבוצת נגב ברחוב הלח"י בבני ברק, ששטחו 2,750 מ"ר, עבר שיפוץ משמעותי בהשקעה של 10 מליון ש"ח. אולם התצוגה מהגדולים בישראל מתפרס על פני 2 קומות והוא כולל אזורים ייעודיים של מגוון תחומים של החברה.

מימין: יריב לרנר, קובי רונן ומני אקוניס (אייל אפרתי)מימין: יריב לרנר, קובי רונן ומני אקוניס (אייל אפרתי)

בקומה השנייה השיקה נגב אזור ייעודי של 700 מ"ר, שכל כולו מוקדש למותג האריחים ATLAS, השייך לאחד הקונצרנים הבינלאומיים החשובים בתחום. לקבוצת נגב 9 אולמות תצוגה ברחבי הארץ. החברה מחזיקה בבלעדיות 47 מותגים, החל ממותגי בוטיק פרימיום ועד מפעלי קונצרנים בתחום הסניטריה והאריחים. באחרונה רכשה קבוצת נגב את השליטה (70%) בדלתות לנדאו.

מנכ"ל קבוצת נגב, מני אקוניס "אני שמח להכריז על פתיחתו של אולם הדגל, שמייצג את פסגת החדשנות והעיצוב בתחום הסניטריה והאריחים. השקענו מחשבה רבה בכל פרט ופרט, במטרה להציע ללקוחות המגזר הפרטי והציבורי חוויית קנייה איכותית. אנו גאים להוביל את התחום ולספק פתרונות מתקדמים, תוך תצוגת תכלית מרשימה של 47 מותגים מהחשובים בעולם,  ושמירה על סטנדרטים גבוהים". 

אירוע הרמת כוסית של רב בריח 

קבוצת רב בריח קיימה אירוע הרמת כוסית, בהשתתפות עשרות מעצבות ומעצבים, במתחם האירועים של רביבה וסיליה בתל אביב. במסגרת האירוע סקרה מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית השיווק של רב בריח, את המגמות והחידושים של השנה האחרונה בתחום דלתות הפנים ודלתות הכניסה. באירוע השתתפו, בין היתר: ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין, הנשים שמאחורי מותג "המעצבות", מעצבת הפנים נרקיס רובין ברזני, מעצבת הפנים מירב קצמן, והמעצב חי דוראני, שהרצה על עיצוב חלונות ראווה.

מימין: לוסי ויקנין, מאיה דונרשטיין יתיר וליטל רוזנשטיין יח"צ)מימין: לוסי ויקנין, מאיה דונרשטיין יתיר וליטל רוזנשטיין יח"צ)

מנתונים של קבוצת רב בריח אותם הציגה דונרשטיין יתיר באירוע, עולה כי 36% מכלל דלתות הפנים הנמכרות, משודרגות לידיות מעוצבות, וכ-60% מהן בשוק הפרטי. גוון הידיות המבוקש ביותר כיום בקרב הצרכנים הינו שחור - 60% מהידיות המעוצבות שנרכשות בשוק הפרטי הינן בגוון שחור. גם צבע זהב הינו גוון שנכנס יותר ויותר בבחירת צבע ידית דלת הפנים. 

דונרשטיין יתיר הוסיפה כי בתחום דלתות הכניסה, 36% בוחרים גווני לבן, 36% בוחרים גווני שחור, ו-28% בגוונים שונים. כמו כן, עוד עולה מהנתונים כי ישנה עלייה של כ-20% בדלתות חכמות (smart) בשוק הפרטי.  

אלדר מציגה טכנולוגיה חדשה בייעוץ המשכנתאות 

אלדר משכנתאות תעשה לראשונה שימוש בכלי הבנקאות הפתוחה, שיאפשר לשדרג את איסוף המידע והניתוח, דבר אשר יביא לייעוץ מותאם אישית ומדויק יותר לצרכי הלקוחות. המהלך יאפשר שיפור בתנאי המשכנתאות ותהליך חיתום מהיר ויעיל יותר מול הבנקים, מדובר בשירות שיינתן ע"י יוצאי המערכת הבנקאית המלווים ביכולות טכנולוגיות מתקדמות.

נדב פסנדי, מנכ"ל אלדר משכנתאות (דניס גרצקיס)נדב פסנדי, מנכ"ל אלדר משכנתאות (דניס גרצקיס)

בנקאות פתוחה מתבססת על שימוש ב-API (ממשק תכנות יישומים), שזה כלי שמחבר בין ערכות הבנקים למערכות של אלדר משכנתאות. ה-API משמש כגשר בין הבנקים והמוסדות הפיננסיים לגורמים חיצוניים. כשהלקוח מאשר גישה לנתונים שלו, ה-API מאפשר לשלוף את המידע בצורה אוטומטית מהבנק ולהעבירו למערכות מוצפנות.

זה כולל מידע רחב, כמו מצב חשבון, הלוואות קיימות, פיקדונות וני"ע, יתרות משכנתה והיסטוריית אשראי.   APIמבטיח שהכול ייעשה באופן מאובטח, מוצפן ומבוקר, ומסייע לייעל את התהליך עבור הלקוח, שמקבל שירות מהיר ומדויק יותר מבלי להתמודד עם ניירת או טפסים מיותרים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הכשרת היישובבני ברקנגבחדשות הנדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...