בהשתתפות ראשי עיר ועשרות מבכירי הענף: מנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י השיק ספר חדש

השקת הספר "ישראל מתחדשת" התקיימה ביום ב' באוניברסיטת תל אביב. בשיחה עם העיתונאי אטילה שומפלבי אמר: "מה שאנחנו עושים זו ציונות מודרנית, עלינו להביא את גוש דן לפריפריה". בין הנוכחים עשרות בכירים בהם יו"ר מנורה ערן גריפל, מנכ"ל דניה סיבוס רונן גינזבורג, ראשי ערים, מנכ"לי חברות בנייה אדריכלים בכירים ועוד

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י בהשקת ספרו (אלעד גוטמן)יעקב אטרקצ'י בהשקת ספרו (אלעד גוטמן)

יעקב אטרקצ'י, הבעלים והמנכ"ל של חברת הנדל"ן אאורה , השיק השבוע ספר פרי עטו, "ישראל מתחדשת" שמו, שעוסק בעיקר בהתחדשות עירונית. ההשקה החגיגית התקיימה באוניברסיטת תל אביב בהשתתפות בכירי ענף הנדל"ן ושוק ההון. 

על המשתתפים שכיבדו את האירוע נמנים ערן גריפל, יו"ר מנורה, שלום שי, יו"ר ובעלים של דונה חברה להנדסה ובניין, רונית שבירו, מבעלי קבוצת הנדל"ן שבירו, רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס , יניב שפטניצקי, מנכ"ל עץ השקד הנדסה, האדריכלים משה צור, אילן פיבקו, גיל שנהב וקיקה ברא"ז.

אטרקצ'י עם משה צור ועו"ד עפר טויסטר (אלעד גוטמן) אטרקצ'י עם משה צור ועו"ד עפר טויסטר (אלעד גוטמן)

גם בקרב ראשי הערים נרשמה נציגות מכובדת כאשר בין הנוכחים היו ראש עיריית רמת השרון יצחק רוכברגר, ראש עיריית יהוד-מונסון אמנון סעד, ראש עיריית באר יעקב ניסים גוזלן וראש עיריית גדרה סהר פינטו. 

אטרקצ'י עם האדריכל גיל שנהב ועו"ד יריב בר דיין (אלעד גוטמן) אטרקצ'י עם האדריכל גיל שנהב ועו"ד יריב בר דיין (אלעד גוטמן)

בשיחה עם העיתונאי אטילה שומפלבי אמר אטרקצ'י כי החליט לכתוב את הספר על מנת לסייע לכל ישראלי לגלות את הפוטנציאל הטמון בדירתו הישנה, ולהבין את זכויותיו. לדבריו, "אני מאמין שמה שאנחנו עושים זו ציונות מודרנית. מה שעשינו במשך שנים במרכז, עלינו לעשות כעת גם בצפון וגם בדרום. תוכניות של פינוי בינוי חייבות להתרחש גם מחוץ לאזור המרכז. לאנשים מגיע לחיות בכל מקום בדירות איכותיות". 

אטרקצ'י עם ראש עיריית רמת השרון יצחק רוכברגר (אלעד גוטמן) אטרקצ'י עם ראש עיריית רמת השרון יצחק רוכברגר (אלעד גוטמן)

בספרו כתב אטרקצ'י כי "הדייר הוא השותף שלנו. אין דבר כזה דייר סרבן. צריך לפתח יחסים של אמון עם הדיירים, לשמוע מה מטריד אותם ולפתור את הבעיות שלהם. הספר הזה הוא מדריך מפורט, מעשי ומקצועי לכל מי שרוצה ללמוד ולחדד את ההבנה ששלו בהתחדשות עירונית".

אטרקצ'י עם יו"ר מנורה ערן גריפל (משמאל). צילום: אלעד גוטמן אטרקצ'י עם יו"ר מנורה ערן גריפל (משמאל). צילום: אלעד גוטמן

"מדינת ישראל משוועת להתחדשות עירונית מסיבית בכל נקודה בארץ, גם בפריפריה", כותב עוד מנכ"ל אאורה בספרו. "לבנות ולתכנן שכונות חדשות בהיקפים גדולים – זו המשימה. פרויקטים של פינוי-בינוי מאפשרים לבנות באיכות גבוהה בכל מקום בארץ. אני רוצה להביא את גוש דן לפריפריה".

אטרקצ'י עם ראש עיריית באר יעקב ניסים גוזלן (אלעד גוטמן)אטרקצ'י עם ראש עיריית באר יעקב ניסים גוזלן (אלעד גוטמן)

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יעקב אטרקצ'יאאורההתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...